Veelgestelde vragen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over onze bezorgservice. Ook vind je informatie over de diverse opties voor levering. Heb je een vraag over je eigen bestelling, neem dan contact met ons op.
- Wanneer kan ik mijn levering verwachten?
De bestelling kun je binnen 1-3 werkdagen verwachten. Dit is afhankelijk van de dag van bestelling. Zit er spoed bij, geef dit dan aan als opmerking, dan zorgen we ervoor dat je de bestelling zo snel mogelijk geleverd krijgt. - Kan ik mijn bestelling vandaag met spoed ontvangen?
Als wij de producten in Venray op voorraad hebben, dan is het mogelijk je bestelling vandaag nog af te halen. Is dit niet het geval, dan kunnen we je de bestelling toesturen met DHL en ontvang je de bestelling waarschijnlijk binnen 1 werkdag, uiterlijk 2 werkdagen. - Hebben jullie een eigen bezorgservice?
Wij rijden 2 maal per week een route (maandag en woensdag). Dit is een route in de regio Venlo, Horst, Venray en Cuijk. - Tot welk gebied bezorgen jullie?
Wij bezorgen door heel Nederland, België en Duitsland. In de regio Noord- en Midden-Limburg en deels Brabant leveren wij zelf. In de overige delen van het land bezorgen wij binnen 1 á 2 werkdagen met DHL. - Bezorgen jullie aan huis?
Ja. Steeds meer medewerkers zijn thuis aan het werk. Het is op ieder gewenst adres mogelijk om je bestelling af te leveren. Houd hierbij alleen even rekening met de franco-grens van € 75,-. Het is uiteraard ook mogelijk om bij ons de bestelling geheel kosteloos af te halen. - Ontvang ik van jullie een pakbon?
Ja. Wordt een bestelling door ons zelf geleverd, dan ontvang je vooralsnog de pakbon fysiek. Wordt een bestelling geleverd door DHL, dan is het ook mogelijk om een pakbon met Track & Trace code toe te sturen per mail. Ontvang je deze nog niet van ons, laat het ons dan weten naar welk e-mail adres we deze mogen sturen. - Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Neem direct contact met ons op en we gaan meteen op onderzoek uit om te kijken waar je pakketje is gebleven. - Bieden jullie voorraadbeheer op locatie aan?
Wij bieden de mogelijkheid tot het bevoorraden van facilitaire en kantoorartikelen op locatie aan. Dit kan zowel op afstand (door eigen inventarisatie) als op locatie (door onze eigen collega). Op deze manier hoef je je geen zorgen meer te maken dat jij en je collega’s misgrijpen. Wij gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken. Kijk voor meer informatie op onze website. - Hebben jullie een minimum bestelbedrag?
Wij hebben geen minimum bestelbedrag. Wij adviseren wel om rekening te houden met de franco-grens van € 75,- per order. We kunnen de order dan namelijk kosteloos verzenden. - Wat is jullie franco-grens?
Onze franco-grens voor gratis levering is € 75,-. Probeer eerst nog eens om er een hardlopend product aan toe te voegen (zoals kopieerpapier) of kijk eens onder de facilitaire producten, dan bespaar je je de verzendkosten. Kom je niet aan dit bedrag, dan worden er order- en verzendkosten van € 7,50 in rekening gebracht, zodat we het pakketje ook goed en tijdig bij je kunnen bezorgen.
Is je vraag hier niet beantwoord? Stel je vraag via info@martin-cuypers.nl of bel ons via 0478-551800