Veelgestelde vragen
Je vindt hier antwoorden op je vragen over het terug sturen van producten.
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
We kunnen het product kosteloos retour nemen binnen 30 dagen, mits het product ongeopend en onbeschadigd in de originele verpakking zit. Zodra we het product hebben ontvangen, ontvang je van ons een creditfactuur. Het bedrag kun je in mindering brengen op de komende te betalen factuur. Vindt de retournering later dan 30 dagen plaats, dan gaan we voor je kijken wat de mogelijkheden zijn. - Oeps, ik heb het verkeerde product besteld en nu?
Een foutje kan natuurlijk altijd. Neem even telefonisch contact met ons op, dan kijken we samen naar de beste oplossing. - Hoe meld ik mijn retour aan?
Je mag ons een e-mail sturen en daarin de volgende gegevens vermelden:
- Naam klant
- Adres
- Ordernummer
- Product welke retour gaat
- Aantal
- Reden van retournering
Wij nemen dan contact op om samen met je af te spreken wanneer het product retour gaat.
Uiteraard is het ook mogelijk om ons even te bellen met de juiste informatie, dan noteren wij dit voor je en spreken we meteen een datum af voor retournering. - Halen jullie mijn product op of moet ik deze zelf retourneren?
Heb je nog een komende bestelling op de planning en is het afhaaladres binnen de regio Venlo/Venray? Dan mag je het retourproduct bij ons melden en combineren we het afleveren met afhalen. We halen dit product dan zelf op. Zit het niet op de route, dan laten we het product retour halen door DHL. - Ik heb niet het juiste product ontvangen, wat nu?
Neem direct contact met ons op en wij gaan er meteen voor zorgen dat je het juiste product zo snel mogelijk ontvangt en het verkeerde product retour wordt gehaald. - Wat als mijn product/pakketje beschadigd geleverd is?
Dat vinden we heel vervelend, onze excuses! Neem direct telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit meteen op. - Ik heb lege toner- en/of inktcartridges. Kan ik deze bij jullie inleveren?
Ja, wij zamelen lege cartridges in en zorgen ervoor dat deze cartridges naar de juiste plek gaan voor een tweede leven. Cartridges hebben vaak nog een paar levens voor zich. Eenmaal bij het restafval blijft die kans onbenut. Dit betekent in feite een verspilling van de grondstoffen en dus een onnodig grote ecologische footprint. Het is belangrijk om duurzame keuzes te maken – met meer aandacht voor de kracht van circulair. Je kunt de lege cartridges/toners bij ons afleveren of wij stellen hiervoor inzamelboxen ter beschikking voor bij jou op locatie. Deze kunnen retour meegegeven worden aan onze chauffeur bij een volgende bestelling. De lege cartridges komen in het proces van hervulling en krijgen hiermee een tweede leven. - Mijn kopieermachine is defect en ik heb nog toners liggen, nemen jullie deze retour?
Als deze toners/cartridges bij ons besteld zijn, dan ontvangen we graag de informatie betreffende artikelnummer en/of type toners en het aantal dat je graag retour wilt sturen. We gaan voor je uitzoeken hoe oud deze toners zijn en dan ontvang je van ons een bericht of en welk bedrag we hiervoor kunnen crediteren. Het is hierbij wel van belang dat de toners in een originele onbeschadigde verpakking zit. Je kunt ze altijd naar ons retour sturen, maar we kunnen helaas niet direct garanderen dat je hier nog een bedrag voor terugkrijgt.
Is je vraag hier niet beantwoord? Stel je vraag via info@martin-cuypers.nl of bel ons via 0478-551800