Veelgestelde vragen
Je vindt hier antwoorden op je vragen over garanties.
- Wat zijn de reparatievoorwaarden?
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis en buiten de garantie is dit mogelijk tegen betaling. Het is afhankelijk van het product of we dit adviseren, of dat je beter een nieuw product aan kunt schaffen.
- Is je product bij ontvangst al defect? Neem dan binnen 8 dagen contact met ons op. Wij zorgen voor een nieuw product.
- Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en nemen wij contact op met de fabriek. We komen z.s.m. met een oplossing.
- Ook buiten fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. We stellen enkele vragen om het defect inzichtelijk te krijgen. We onderzoeken het product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun je kiezen of je het product wilt laten repareren of niet.
- Wat voor soort garantie heb ik?
Het garantietype vind je op de productpagina tussen de specificaties van je product. Dit verschilt per product en per fabrikant. Heb je een vraag over de garantie op je bestelde product, neem dan contact met ons op, dan gaan we dit voor je na voor het desbetreffende product.
Is je vraag hier niet beantwoord? Stel je vraag via info@martin-cuypers.nl of bel ons via 0478-551800