Veelgestelde vragen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over betalingen. Ook vind je informatie over facturering, spaarpunten en promotiecodes.
- Hoe kan ik betalen?
Als zakelijke klant ontvang je een factuur van ons zodra de complete bestelling is afgeleverd. Contante betaling is ook mogelijk op locatie (Keizersveld 65, Venray). - Kan ik op rekening betalen?
Als zakelijke klant wordt een bestelling automatisch op rekening geplaatst. De factuur wordt na levering digitaal verzonden naar het opgegeven e-mailadres voor facturering. - Kan ik contant betalen?
Ja dat kan bij het afhalen van je bestelling. Je kunt kiezen voor afhalen op Keizersveld 65 in Venray. Geef als opmerking bij je bestelling mee dat je deze bestelling graag contant wilt afrekenen. Wij leggen de bestelling voor je klaar en informeren je zodra deze klaar ligt om af te halen. Je kunt de bestelling dan ter plaatse contant betalen. - Hoe wijzig ik mijn factuuradres?
Neem contact met onze administratie op om het juiste e-mail adres voor digitale facturering toe te sturen. Wij zorgen ervoor dat je de facturen digitaal van ons ontvangt op het gewenste e-mailadres. - Waar kan ik mijn factuur vinden?
Na levering van de complete order ontvang je de factuur per e-mail. Heb je deze factuur niet ontvangen? Stuur dan even een mail naar onze administratie met de vraag voor een kopie. - Kan ik betalen met spaarpunten?
Spaarpunten kun je enkel inwisselen voor de geselecteerde spaarcadeaus. Bekijk hier de actuele spaarcadeaus. Deze kun je toevoegen aan je reguliere bestelling. - Hoe werkt de promotiecode?
Gefeliciteerd met je cadeau! De promotiecode is te verzilveren bij het plaatsen van een bestelling. Voer de eenmalige code in en je ontvangt je cadeautje of korting bij je bestelling. Deze zie je ook terug op de orderbevestiging en in je winkelmand.
Is je vraag hier niet beantwoord? Stel je vraag via info@martin-cuypers.nl of bel ons via 0478-551800